ΕΙΔHΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕΙΔHΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ειδήσεις - Επικαιρότητα #168
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #167
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #165
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #163
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #161
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #160
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #159
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #157
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #155
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #154
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #152
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #150
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #149
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #147
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #146
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #145
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #143
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #141
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #140
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #139
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #137
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #135
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #134
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #133
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #132
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #128
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #124
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #122
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #120
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #118
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #116
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #115
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #113
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #112
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #110
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #109
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #108
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #107
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #106
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #105
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #104
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #102
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #101
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #100
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #99
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #97
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #96
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #95
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #94
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #93
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #92
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #91
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #90
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #88
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #87
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #86
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #84
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #83
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #82
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #81
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #80
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #79
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #78
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #77
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #76
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #75
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #74
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #73
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #72
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #71
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #70
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #69
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #67-68
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #66
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #65
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #64
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #63
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #62
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #61
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #60
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #58-59
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #57
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #56
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #55
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #54
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #53
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #52
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #51
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #50
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #49
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #48
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #47
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #46
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #45
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #44
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #43
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #42
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #41
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #40
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #39
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #37-38
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #36
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #35
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #34
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #32-33
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #31
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #30
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #29
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #27-28
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #26
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #25
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #24
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #23
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #22
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #20-21
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #19
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #18
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #17
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #15-16
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #14
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #13
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #12
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #11
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #10
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #9
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #8
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #7
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #6
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #5
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #4
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #3
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #2
Ειδήσεις - Επικαιρότητα #1

Ειδήσεις - Επικαιρότητα #61

15/2/2005
Κείμενο: Συντακτική Ομάδα
Μορφή εύκολης εκτύπωσης

Ειδήσεις - Επικαιρότητα


H κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Πανεπιστημίου
στο νέο πολιτιστικό κέντρο-εντευκτήριο

O Πρύτανης κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα Για πρώτη φορά στο κατάμεστο και επιβλητικό νέο πολιτιστικό κέντρο-εντευκτήριο, στο ιστορικό κτήριο «Κωστής Παλαμάς» και σε εορταστική ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πλέον κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Πανεπιστημίου. Τα μέλη και οι φίλοι του Πανεπιστημίου βρέθηκαν όλοι μαζί και αντάλλαξαν ευχές για το νέο έτος, απολαμβάνοντας παράλληλα τους χώρους του νέου πολιτιστικού κέντρου-εντευ­κτήριου.
Την τελετή κοπής της πίτας από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου, καθηγητή κ. Γ. Mπαμπινιώτη , τίμησαν με την παρουσία τους η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Μ. Γιαννάκου και ο Υφυπουργός Υγείας και αν. καθηγητής του Πανεπιστημίου μας κ. Α. Γιαννόπουλος . Επίσης, παρέστησαν οι Aντιπρυτάνεις καθηγητές κ. X. Kίττας , κ. M. Δερμιτζάκης και κ. Δ. Aσημακόπουλος , μέλη της Συγκλήτου, Kοσμήτορες και πολλοί από τους Προέδρους των Tμημάτων ή αντιπρόσωποί τους, ο πρώην Πρύτανης καθηγητής κ. K. Δημόπουλος , πολλά μέλη Δ.E.Π., πολλά μέλη απ' όλες τις κατηγορίες του διοικητικού προσωπικού καθώς και φοιτητές. Kατά την τελετή ο Πρύτανης είχε την ευκαιρία να απευθύνει σύντομο χαιρετισμό, να ευχηθεί σε όλους ένα ευτυχισμένο και αποδοτικό Αναμνηστική φωτογραφία μετά την κοπή της πίτας έτος και να αναφερθεί ιδιαίτερα στο νέο πολιτιστικό κέντρο-εντευκτήριο. Η κ. Υπουργός, αφού ευχήθηκε καλή χρονιά σε όλα τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, αναφέρθηκε στις βασικές προτεραιότητες της Κυβέρνησης για την Παιδεία, στο πλαίσιο και του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία.
Πριν από την κοπή της πίτας τελέσθηκε ο αγιασμός του νέου πολιτιστικού κέντρου-εντευκτηρίου.
Ακολούθησε δεξίωση. Tα φλουριά έτυχαν στον Kοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής π. Γ. Mεταλληνό , στον διοικητικό υπάλληλο κ. Γ. Kαρανικολή και στην υπ. διδάκτορα της Φιλοσοφικής Σχολής κυρία M. Xρήστου . Oι τυχεροί εκτός από το φλουρί έλαβαν και αναμνηστικό δώρο.



Αρχή των Ειδήσεων

Συνέντευξη με τον Υφυπουργό Υγείας,
Aν. Kαθηγητή του Πανεπιστημίου Aθηνών,
κ. Αθανάσιο Γιαννόπουλο

Με τη συνέντευξη του Yφυπουργού Yγείας αν. καθηγητή κ. Aθ. Γιαννόπουλου συνεχίζουμε τη σειρά συνεντεύξεων με πολιτικά πρόσωπα τα οποία συνδέονται με το Πανεπιστήμιό μας και τα οποία είχαν και έχουν μια σημαντική συνεισφορά στη λειτουργία, ανάπτυξη και προβολή του.

Ο κ. Γιαννόπουλος Στη διαδρομή μιας μακρόχρονης ακαδημαϊκής πορείας, τι ήταν αυτό που σας ώθησε να ασχοληθείτε με την πολιτική;

Όταν ξεκινούσα τις σπουδές μου στην ιατρική, τίποτε δεν μου περνούσε από το μυαλό για ενδεχόμενη προοπτική ανάμειξής μου στην ενεργό πολιτική ζωή του τόπου μας. Βέβαια υπήρξα από παιδί συνειδητοποιημένος πολίτης, μικρός στην αρχή, «μεγάλος» αργότερα. Η πολιτική όμως είναι συνυφασμένη στον τόπο που ζούμε με την καθημερινή ζωή μας, με τα «κοινά». Έτσι, αργά η γρήγορα, ο πολίτης καλείται να τοποθετηθεί σε μείζονα προβλήματα που ξεπερνούν τα όρια της επαγγελματικής ή επιστημονικής του οριοθέτησης και να δει τα γενικότερα θέματα του τόπου που δεν παύουν να είναι θέματα του σπιτιού του, του χωριού του της περιοχής του. Αυτό συνέβη και με εμένα.

Με τον φόρτο εργασίας που συνεπάγονται τα καθήκοντα σας στο Υπουργείο, υπάρχει χρόνος για ενασχόληση με τα αμιγώς επιστημονικά σας ενδιαφέροντα;

Αυτό είναι για μένα το μεγάλο «ζητούμενο» και σας ευχαριστώ για την ερώτηση. Βέβαια, μην ξεχνάμε ότι το Υπουργείο που καλούμαι να υπηρετήσω είναι το Yπουργείο της ειδικότητάς μου! Ακόμη εργάζομαι κάτω από Yπουργό της ειδικότητάς μου, με συν-υφυπουργό επίσης της ειδικότητάς μου! Τυχαίνει μάλιστα να είμαστε όλοι και πανεπιστημιακοί, πράγμα που επαυξάνει την ευθύνη μας και το άγχος μας! Δεν βαυκαλίζομαι βέβαια ότι μπορώ να παρακολουθώ όλες τις σύγχρονες εξελίξεις της ιατρικής. Θέλω όμως να μην αγνοώ τα μείζονα βήματα! Oι συνάδελφοί μου μόνον και όχι εγώ ο ίδιος είναι οι πλέον κατάλληλοι να σας ειπούν κατά πόσο το καταφέρνω!

Δεδομένου ότι τα ζητήματα Παιδείας ανήκουν στις προτεραιότητες της Kυβέρνησης, θα θέλατε να μας μιλήσετε για τις σκέψεις σας όσον αφορά την περαιτέρω αναβάθμιση του χώρου της Παιδείας στη χώρα μας γενικότερα αλλά και ειδικότερα σε σχέση με τις σπουδές Iατρικής;

Η παιδεία αποτελεί τη μακρόπνοη επένδυση του τόπου σήμερα. Αν αποτύχει η επένδυση εκεί, απέτυχε το μέλλον μας και αυτό θα είναι το τραγικότερο. Βέβαια, ζούμε μια εποχή που όλοι μιλούν για παιδεία αλλά οι περισσότεροι εννοούν «κατάρτιση» και αυτό είναι τελείως διαφορετικό. Xαίρω γιατί επανειλημμένα ο κ. Μπαμπινιώτης από τις στήλες σας έχει επισημάνει την διαφορά και είναι προς τιμήν του. Το μεγάλο ζητούμενο είναι τι μπορεί να κάνει το Πανεπιστήμιο Αθηνών για να «επιβάλει» τον σεβασμό στην Παιδεία. Κατά τη γνώμη μου και τη γνώμη πολλών πολιτών με τους οποίους επικοινωνώ, μπορεί να κάνει περισσότερα με την απαραίτητη συνδρομή της Πολιτείας. H παρούσα Kυβέρνηση έχει δεσμευθεί προγραμματικά για τη σταδιακή αύξηση της χρηματοδότησης. Και προς την κατεύθυνση αυτή πολλοί είναι οι πρόθυμοι να βοηθήσουν. Κατ' αρχήν ολόκληρη η Κυβέρνηση.

Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια για τους σκοπούς και τις δραστηριότητες του «Oμίλου Φίλων Αθαν. Γιαννόπουλου»; Ισχύει ότι ο βασικός του στόχος είναι η δραστηριοποίηση στον τομέα τής παροχής προληπτικής ιατρικής και ειδικότερα σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας; Ποια είναι τα σχέδια του Yπουργείου στον τομέα της προληπτικής ιατρικής;

Δεν θέλω να διαφημίσω από τις στήλες σας τώρα έναν Όμιλο Φίλων που σε καθαρά εθελοντική βάση, και χωρίς καμία βοήθεια ασχολείται με δραστηριότητες που αποτελούν καθήκον κάθε συνειδητοποιημένου πολίτη. Άλλωστε οι έννοιες του εθελοντισμού σήμερα είναι τόσο παρεξηγημένες και τόσο επιρρεπείς σε κακή χρήση και κατάχρηση ώστε να πρέπει να σας παρακαλέσω να μου επιτρέψετε εδώ να μην ειπώ περισσότερα. Γι' αυτά, ρωτήστε στην Φθιώτιδα!

Αισθάνεστε περισσότερο πολιτικός ή πανεπιστημιακός δάσκαλος;

Είμαι και παραμένω γιατρός. Το Πανεπιστήμιο με ετίμησε με τον τίτλο του πανεπιστημιακού καθηγητή και το ευχαριστώ. Όμως, δεν σας κρύβω ότι η ιδιότητα αυτή (του γιατρού επιμένω) αυτή είναι κατ' εξοχήν εκείνη που πολλές φορές καθοδηγεί το σκεπτικό μου και την μεθοδολογία μου. Και όχι χωρίς ικανοποίηση βλέπω η ιδιότητα αυτή και η μεθοδολογία της ιατρικής επιστήμης και μάλιστα της χειρουργικής που ασκώ 30 χρόνια να με κατευθύνει σωστά.

Θα μπορούσατε να συγκρίνετε την εμπειρία της διάλεξης στο αμφιθέατρο με εκείνη της δημόσιας αγόρευσης στη Βουλή;

Η διάλεξη στο αμφιθέατρο είναι και πρέπει να είναι μια καθαρά επιστημονική δραστηριότητα. Στηρίζεται στον ορθολογισμό, στα ακριβή δεδομένα, στις παγκόσμια αποδεκτές θέσεις και απόψεις της επιστήμης. Απευθύνεται σε επιστήμονες ή υποψήφιους επιστήμονες που και αυτούς πρέπει να τους αντιμετωπίζεις ως «ήδη επιστήμονες». Η δημόσια αγόρευση στη Βουλή είναι πολιτική πράξη. Πρέπει να είναι ορθολογική αλλά δεν μπορεί να είναι 100% ορθολογισμός. O πολιτικός όταν αγορεύει στο βήμα δεν είναι ούτε μόνο τεχνοκράτης ούτε μόνο επιστήμονας. Ακουμπάει και άλλες χορδές του πολίτη όπως το συναίσθημα, τον ενθουσιασμό, το πάθος, την εθνική ιδεολογία, την ιδεολογία του πολιτικού και κομματικού χώρου κ.λπ. Μετά την διπλή εμπειρία των δύο αυτών ομιλιών, αισθάνομαι βέβαια πρώτα και πάντα δάσκαλος αλλά παράλληλα και συνειδητός πολίτης. Καλύτερα όμως να ρωτήσετε ακροατές των λόγων μου και των μαθημάτων μου!

Σε προσωπικό επίπεδο, είστε ικανοποιημένος από τις μέχρι τώρα επιλογές στην καριέρα σας; Μήπως η πολιτική σάς έχει στερήσει στιγμές «ακαδημαϊκής ευτυχίας»;

Βέβαια, η πολιτική με στέρησε από πολλές ικανοποιήσεις της ιατρικής. Σήμερα έχω την αίσθηση της «ατελούς ικανοποίησης» από δραστηριότητες που συμπτωματικά εισήγαγα μαζί με φίλους συναδέλφους από τους πρώτους στην ελληνική χειρουργική όπως π.χ. οι λαπαροσκοπήσεις που βλέπω να εξελίσσονται ραγδαία αλλά χωρίς εμένα πλέον. Ακόμη η πολιτική μού στέρησε το δικαίωμα να αποφεύγω συγκρούσεις πολλές φορές με σεβαστά μου πρόσωπα γιατί έκρινα ότι έπρεπε να δημοσιοποιήσω τη διαφωνία μου με τυχόν επιλογές τους. Θυμίζω για παράδειγμα την διαφωνία μου με τον σημερινό μας Πρύτανη για κάποια ζωτικά θέματα, διαφωνία που κάποτε μάλιστα έγινε ολοφάνερη και που μόνον η αμοιβαία ψυχραιμία και αλληλοσεβασμός (που πάντα υπάρχει αμείωτος) δεν είχε αρνητικά για το πανεπιστήμιο αποτελέσματα και εντυπώσεις. Θα μπορούσα να τα έχω αποφύγει όλα αυτά εάν δεν είχα κρίνει ότι ο πολιτικός πέραν παντός άλλου, «παιδαγωγεί» δηλ. επιδιώκει να διαδώσει και εφαρμόσει τη θέση του πράγμα που ουδέποτε απέφυγα με οπoιοδήποτε κόστος. Τώρα, οι ουρανοί «καθάρισαν», το τοπίο άλλαξε και όλοι ελπίζουμε σε κάποιες ρυθμίσεις για ένα καλύτερο αύριο. Προς την κατεύθυνση αυτή όλοι, από την σκοπιά του ο καθένας, κινούμεθα με ζήλο.



Αρχή των Ειδήσεων

H γιορτή για τα παιδιά των μελών του Συλλόγου
των Διοικητικών Υπαλλήλων

Στιγμιότυπο από την εκδήλωση στην AULA της Φιλοσοφικής Σε κάθε εκδήλωση που διοργανώνεται για τα παιδιά παρατηρεί κανείς πώς το ευχάριστο κλίμα που δημιουργείται μεταφέρεται και στους μεγάλους. Ακούγοντας όλα αυτά τα ανέμελα γέλια και βλέποντας τα χαρούμενα προσωπάκια των παιδιών, που μετέχουν στις Χριστουγεννιάτικες γιορτές, δεν μπορείς παρά να αφεθείς στην ξενοιασιά, να ξεφύγεις για λίγο από ό,τι σε απασχολεί και να νιώσεις για μερικά λεπτά και ο ίδιος παιδί. Έτσι με ένα μαγικό τρόπο που μόνο τα παιδιά έχουν, μπορούν και μεταδίδουν τη χαρά, την ευτυχία, την ασφάλεια που εκείνα νιώθουν σε γονείς, συγγενείς, και φίλους. Αυτά τα αισθήματα μετέφεραν σε εμάς που παρευρεθήκαμε στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή των Διοικητικών Υπαλλήλων, που έγινε στην AULA της Φιλοσοφικής Σχολής, με τα αθώα μάτια τους οι λιλιπούτειοι καλεσμένοι. Τα παιδιά απόλαυσαν τη γιορτή παίρνοντας χαρούμενα το δώρο που είχε γι' αυτά ο σάκος του Άγιου Βασίλη, παίζοντας με τον κλόουν, παρακολουθώντας τα μαγικά κόλπα του ταχυδακτυλουργού και όλοι μαζί γελάσαμε με το έργο του Θεάτρου Σκιών.
Ήταν μια ευκαιρία να ζήσουμε το πνεύμα των Χριστουγέννων για αγάπη και ειρήνη σε όλον τον κόσμο και να δεχθούμε το χαρμόσυνο μήνυμα του ερχομού του Θεανθρώπου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι Αντιπρυτάνεις καθηγητές κ. Χ. Κίττας , κ. Μ. Δερμιτζάκης , κ. Δ. Ασημακόπουλος και ο Προϊστάμενος Γραμματείας αν. καθηγητής κ. Π. Κοντός .



Αρχή των Ειδήσεων

Η νέα Διοικούσα Επιτροπή της Π.O.Σ.Δ.E.Π.

Η νέα Διοικούσα Επιτροπή της Πανελλήνιας Oμοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (Π.O.Σ.Δ.Ε.Π.) συνεδρίασε την Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου, για να εκλέξει το νέο προεδρείο της Oμοσπονδίας και να καθορίσει τις προτεραιότητες και τα αιτήματα του κλάδου. Νέος πρόεδρος της Oμοσπονδίας των καθηγητών πανεπιστημίου εξελέγη ο κ. Λάζαρος Απέκης , αντιπρόεδρος ο κ. Νίκος Σταυρακάκης , γραμματέας ο κ. Γιάννης Μαΐστρος , ταμίας ο κ. Σταύρος Γούτσος , ειδικός γραμματέας ο κ. Μανώλης Παπαγρηγοράκης . Ακόμη, υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων ορίστηκε ο κ. Γιώργος Κατσής . Τα νέα μέλη της Εκτελεστικής Γραμματείας της Π.O.Σ.Δ.Ε.Π. είναι οι κυρίες Ελευθερία Καρνάβου και Μαίρη Μαυρή-Βαβαγιάννη και οι κ.κ. Παναγιώτης Γεωργιάδης , Χρήστος Κουρουνιώτης και Γιώργος Τριμπέρης .
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν τα θέματα που βρίσκονται στην επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες και αφορούν την ανώτατη εκπαίδευση.
Όπως ανακοινώθηκε από τη Διοικούσα Επιτροπή της Oμοσπονδίας συζητήθηκαν οι συνέπειες για τα Πανεπιστήμια που έχει «η πολιτική της απαξίωσης και της υποβάθμισης του δημόσιου Πανεπιστημίου, με αιχμή τα περιφερειακά Πανεπιστήμια, πολιτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια», η αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας «στην προσπάθεια της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει το Ε.ΣΥ.Π. για να επικυρώσει προειλημμένες αποφάσεις» και οι συντονισμένες ενέργειες των ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών με τη σύγκλισή τους στη διατύπωση κοινού «πλαισίου προτεραιοτήτων» για την εκπαίδευση, το οποίο θα κατατεθεί στην ολομέλεια του Ε.ΣΥ.Π.
Η Δ.Ε. των καθηγητών πανεπιστημίων τελικά αποφάσισε να συνεχίσει τον συντονισμό με τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών με σκοπό την ανάδειξη των προτεραιοτήτων της εκπαίδευσης συνολικά και την υπεράσπιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Ακόμη, με δεδομένη την κρίση στα περιφερειακά Πανεπιστήμια, με πρώτο το Πανεπιστήμιο Κρήτης, τα μέλη της Δ.Ε. προτείνουν στους Συλλόγους Δ.Ε.Π. «να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο ώστε να ευαισθητοποιηθεί η πανεπιστημιακή κοινότητα, και η κοινωνία ευρύτερα, και να κινητοποιηθούν για την υπεράσπιση του δημόσιου Πανεπιστημίου». Επίσης, κάλεσαν τους Συλλόγους τους να συμμετάσχουν στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση που έχουν εξαγγείλει για τις 16 και 28 Φεβρουαρίου (ημέρες συνόδου της ολομέλειας του Ε.ΣΥ.Π. και των Συμβουλίων Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης).



Αρχή της σελίδας