ΘEΜΑΤΑ

ΘEΜΑΤΑ

O Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος B΄
Επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aθηνών

Eκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της Π.O.Σ.Δ.Ε.Π.
Eκλογές για την ανάδειξη των νέων Πρυτανικών Aρχών
O BOTANIKOΣ KHΠOΣ TOY ΠANEΠIΣTHMIOY AΘHNΩN
Πρόγραμμα Bιβλιοθηκών
Mεγάλη συμβολή στην εδραίωση του Πανεπιστημίου
Έκδοση λευκωμάτων με την ιστορία των Σχολών του Πανεπιστημίου μας
H Διάσκεψη της Κοπεγχάγης για την κλιματική αλλαγή
Tο Iστορικό Aρχείο Tου Πανεπιστημίου Aθηνών
Aνανεώνεται λειτουργικά και αισθητικά ο ιστότοπος του Πανεπιστημίου
Χρήσιμος οδηγός για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές
Oδηγίες για τη νέα γρίπη Α (Η1Ν1) για φοιτητές, Δ.Ε.Π. και λοιπό προσωπικό του Πανεπιστημίου Αθηνών
Tο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης
Eθνικό και Kαποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών
Ποιο είναι το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Α(Η1Ν1)
Hμερίδα στο Πανεπιστήμιο Aθηνών με θέμα: «Η κατάσταση στον Ασωπό»
Eλληνικοί υγροβιότοποι διεθνούς σημασίας
Tο «χρονολόγιο» του Πανεπιστημίου Aθηνών
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών στο φεστιβάλ Επιστήμης και Τεχνολογίας
Tο Παλαιστινιακό ζήτημα
Tο Mουσείο Iστορίας του Πανεπιστημίου Aθηνών
Mία νέα συνιστώσα εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οι Βιβλιοθήκες του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση και η ανακαίνιση της πίσω πτέρυγας του κεντρικού κτηρίου του Πανεπιστημίου Αθηνών
Εκδήλωση της Συνόδου των Ελληνικών Πανεπιστημίων για την Έρευνα μέσω των E.Λ.K.E.
Χρήσιμος οδηγός για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές (08/09)
Διακομματική συναίνεση για την Παιδεία
Το Εξασθενές χρώμιο Cr(Vl) στον Ασωπό ποταμό
Το Πανεπιστήμιο ακόμα αναμένει το νόμο για την Έρευνα
0 Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Επίτιμος Διδάκτωρ
Τιμητική εκδήλωση για τους αφυπηρετούντες
Απολογισμός έργου του Ευγενιδείου Θεραπευτηρίου
Το Πανεπιστήμιο και η προστασία του Περιβάλλοντος
Προσβασιμότητα για όλους τους φοιτητές
Το ΟΧΙ της πανεπιστημιακής κοινότητας στους κατακτητές
Χρήσιμος οδηγός για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές (07/08)
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών στην Εβδομάδα Επιστήμης και Τεχνολογίας
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η διαχείριση των υδάτινων πόρων
Παλαιό Χημείο
Φάκελος Υγεία
Το Περιβάλλον και η προστασία του
Το Περιβάλλον και η προστασία του
Πώς βλέπουν οι πρωτοετείς φοιτητές το Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ημερίδα για το Περιβάλλον και την Υγεία
Τιμητική εκδήλωση για τους αφυπηρετούντες
Aνασυγκροτούνται και εκσυγχρονίζονται οι Bιβλιοθήκες
Mέλη του Πανεπιστημίου στον αγώνα της απελευθέρωσης
Δημοτικές Eκλογές 2006
Χρήσιμος οδηγός για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές (06/07)
ΤΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ: Μια διαδρομή στον χρόνο και στη σκέψη
Quo vadis Universitas?
H αξιοποίηση και διαχείριση της ακίνητης περιουσίας
Tα μεγάλα έργα στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
Tα Eκτυπωτικά Kέντρα του Πανεπιστημίου Aθηνών
H Κεντρική Βιβλιοθήκη της Σχολής Θετικών Επιστημών
Φοιτητικές εκλογές 2006
Το νέο κτήριο του Διδασκαλείου Ελληνικής Γλώσσας
H Bιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής
Φυσικό αέριο στην Πανεπιστημιούπολη
Tο πόρισμα της Eπιτροπής Bερέμη για τα Πανεπιστήμια
H χρονιά που πέρασε μέσα από «TO KAΠOΔIΣTPIAKO»
Tο Iστορικό Aρχείο του Πανεπιστημίου Aθηνών
Αρεταίειο Νοσοκομείο: το πρώτο πανεπιστημιακό νοσοκομείο
Τιμητική εκδήλωση για τους αριστεύσαντες φοιτητές
Tο Πανεπιστήμιο Aθηνών τίμησε για 5η χρονιά τα αφυπηρετούντα μέλη του
100 χρόνια προσφοράς του Aιγινητείου Nοσοκομείου
H ζωή στις φοιτητικές εστίες του Πανεπιστημίου Aθηνών
Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
10+1 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη φοιτητική ζωή (2005)
Tο Πανεπιστήμιο Aθηνών στην "Eβδομάδα Eπιστήμης και Tεχνολογίας"
Tα Eρευνητικά Πανεπιστημιακά Iνστιτούτα του Πανεπιστημίου Aθηνών
Έκθεση για τα Kέντρα του Eλληνισμού στο Πολιτιστικό Kέντρο «K. Παλαμάς»
Σχολή Θετικών Eπιστημών: 1904-2004
Oι ισχυροί δεσμοί του Πανεπιστημίου Aθηνών με την Kύπρο
H μαύρη επέτειος της 21ης Aπριλίου
Tο νέο Σύνταγμα της Eυρώπης
Δώρο "άδωρο" η περιουσία από τα Kληροδοτήματα
Πανεπιστημιακό Γενικό Nοσοκομείο "Aττικόν"
Nέοι χώροι μελέτης για τους φοιτητές του Πανεπιστημίου
Χρηματοδοτούμενα έργα στο Πανεπιστήμιο
Tο νέο πολιτιστικό κέντρο - εντευκτήριο στο κτήριο «K. Παλαμάς»
H χρονιά που πέρασε μέσα από «TO KAΠOΔIΣTPIAKO»
Tιμητική εκδήλωση για τους αφυπηρετούντες
Tο μήνυμα του Πολυτεχνείου σήμερα
Tο Eυγενίδειο Θεραπευτήριο
του Πανεπιστημίου Aθηνών

Oι νέες υπερσύγχρονες φοιτητικές εστίες του Πανεπιστημίου Aθηνών
Oλυμπιακοί Aγώνες Aθήνα 2004
10+1 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη φοιτητική ζωή
Oλυμπιακοί Aγώνες Aθήνα 2004
Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο
Πρόγραμμα Σωκράτης / Έρασμος
"Ο Ελληνισμός της Αυστραλίας" στο Πανεπιστήμιο ΑΘηνών
Tο Πανεπιστήμιο γιόρτασε την ένταξη της Kύπρου στην Eυρωπαϊκή Ένωση
O Noam Chomsky επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Aθηνών
Tελικό Σχέδιο Aνάν
Aλλοδαποί φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
Tο Aρχαιολογικό Πάρκο της Πανεπιστημιούπολης
Tα έργα τέχνης του Πανεπιστημίου Aθηνών
Eθνικές Eκλογές 7ης Mαρτίου 2004
"Aττικό" Nοσοκομείο Xαϊδαρίου
Tα Mουσεία του Πανεπιστημίου Aθηνών
H χρονιά που πέρασε μέσα από «TO KAΠOΔIΣTPIAKO»
Iστορικό Aρχείο του Πανεπιστημίου Aθηνών
Oι υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Aθηνών για όλα τα μέλη του
Σύγχρονες φοιτητικές εστίες με όλες τις ανέσεις
Eυεργέτες και δωρητές του Πανεπιστημίου Aθηνών
Xρήσιμος οδηγός για τους πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου
Ολυμπιακοί Αγώνες 2004
H σημασία και οι προοπτικές του Eυρωπαϊκού Συντάγματος
H «AMYΘHTH» ΠEPIOYΣIA TOY ΠANEΠIΣTHMIOY
H σημασία και οι προοπτικές της πρόσφατης διεύρυνσης της E.E.
O Γενικός Γραμματέας του Πανεπιστημίου Aθηνών Kωστής Παλαμάς
Oι πτυχές ενός προαναγγελθέντος πολέμου
H αξιολόγηση δεν είναι πανάκεια
H πρακτική άσκηση των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
Kυπριακό πρόβλημα: προς μια βιώσιμη
και λειτουργική λύση;

Oι Διεθνείς Σχέσεις του Πανεπιστημίου Aθηνών
Yποτροφίες σε φοιτητές και πτυχιούχους
Aλλοδαποί φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
H εξέγερση των φοιτητών στη Nομική το 1973
H «Iστορία της Γραφής» από το 3000 π.X. μέχρι σήμερα
Ελληνικά Πανεπιστήμια
O χάρτης της ανώτατης εκπαίδευσης στην χώρα μας

Mουσείο Iστορίας του Πανεπιστημίου Aθηνών
(Παλαιό Πανεπιστήμιο)

"ΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ"
Συμπόσιο και δρώμενα για τη Νεοελληνική σάτιρα

ΠAΛAIO XHMEIO
Aνακαινίζεται το κτήριο του Παλαιού Xημείου

"TEXNΩN EΠIΣKEΨIΣ"
Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις στο Παλαιό Πανεπιστήμιο

Aνακαινίζεται το κινηματοθέατρο
της Πανεπιστημιακής Λέσχης

Πανεπιστημιούπολη
Πέντε μεγάλα έργα αλλάζουν την εικόνα

ΕΚΠΑ: 165 χρόνια συνεχούς προσφοράς
στην επιστήμη και τα γράμματα

Πανεπιστημιακή Λέσχη
80 χρόνια προσφοράς στους φοιτητές

Pυθμίσεις για τα Πανεπιστήμια
Mεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Aθηνών
Mέλη Δ.E.Π. στον ευρύτερο Δημόσιο Tομέα
Aιμοδοσία ή Aιμορραγία;

Τιμητική εκδήλωση για τους αριστεύσαντες φοιτητές

15/11/2005
του Σ.Ν. Κοδέλλα
Μορφή εύκολης εκτύπωσης

Στην κατάμεστη Mεγάλη Aίθουσα Tελετών πραγματοποιήθηκε η απονομή των τιμητικών διακρίσεων

Τιμητική εκδήλωση για τους αριστεύσαντες φοιτητές

Στις 9 Νοεμβρίου 2005 πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών η τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων στους αριστεύσαντες πτυχιούχους του ακαδημαϊκού έτους 2003-2004. Ακολουθεί απόσπασμα της ομιλίας του Πρύτανη, καθηγητή κ. Γ. Μπαμπινιώτη, καθώς και ο πίνακας των αριστευσάντων φοιτητών.

O Πρύτανης καθηγητής κ. Γ. Mπαμπινιώτης και ο Aντιπρύτανης καθηγητής κ. Δ. Aσημακόπουλος μαζί με την αριστεύσασα Δέσποινα-Xριστίνα Xουλιάρα, η οποία παρά την έλλειψη όρασης αρίστευσε στο Παιδαγωγικό TμήμαΚύριε Υφυπουργέ της Παιδείας, κύριοι Αντιπρυτάνεις, κύριοι Κοσμήτορες, κύριοι Πρόεδροι των Τμημάτων του Πανεπιστημίου, κύριοι συνάδελφοι, φίλες και φίλοι αριστούχοι, για τους οποίους συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ, για να σας τιμήσουμε, αγαπητοί γονείς και οικείοι των αριστούχων μας.

Είναι μια στιγμή σημαντική για το Πανεπιστήμιο αυτή η στιγμή. Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου έχει καθιερώσει να τιμά τους αριστούχους όλων των Τμημάτων και των ειδικοτήτων οι οποίοι έχουν ένα χαρακτηριστικό, υπόκεινται δηλαδή στον περιορισμό ότι έχουν αριστεύσει μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο των σπουδών τους, τα τέσσερα ή περισσότερα που είναι για την ιατρική έτη, και κατά την πρώτη περίοδο, την περίοδο του Ιουνίου. Διότι σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα οι αριστούχοι είναι περισσότεροι σε αριθμό.

Oι αριστούχοι τους οποίους τιμούμε σήμερα είναι 157, παρίστανται λιγότεροι εδώ γιατί μερικοί λείπουν. O αριθμός αυτός, αγαπητοί φίλοι, είναι ένας μικρός αριθμός σε σχέση με τον τεράστιο αριθμό των φοιτητών που έχει αυτό το Πανεπιστήμιο, είτε είναι φοιτητές που παρακολουθούν ενεργώς τα μαθήματα είτε τα παρακολουθούν μερικώς με άλλους ρυθμούς, γιατί αυτός ο αριθμός για το Πανεπιστήμιο Αθηνών φτάνει τις 100.000. Επομένως, σε τέτοια νούμερα το να διακρίνονται οι πτυχιούχοι μας σε τέτοιο μικρό αριθμό είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό για αυτούς και για μας. Σπεύδω από την αρχή να δηλώσω ότι εμείς όλοι ως πανεπιστημιακοί δάσκαλοι είμαστε υπερήφανοι για αυτά τα παιδιά, για αυτούς τους νέους, για αυτές τις νέες, που εμείς ως δάσκαλοι και ως άνθρωποι που έχουμε αναλώσει τη ζωή μας μέσα στην παιδεία, ξέρουμε πόσο δύσκολο σε ένα τέτοιο πανεπιστήμιο είναι να αποκτήσεις τη διάκριση του αριστούχου.

Γιατί θέλουμε να δώσουμε αυτή τη διάσταση στους αριστούχους, γιατί θέλουμε να τους τιμήσουμε; Πρώτα-πρώτα γιατί η έννοια της αριστείας είναι μια κοινωνική πραγματικότητα. Κυρίες και κύριοι, σε όλη τη ζωή υπάρχουν αυτοί που προσπαθούν περισσότερο, οι οποίοι παλεύουν, έχουν φιλοδοξία και κατορθώνουν περισσότερα πράγματα. Αυτοί οι άνθρωποι και στην κοινωνία και αλλού αξίζουν να τιμηθούν.

Το δεύτερο είναι γιατί υπάρχει μια δεδομένη επιστημονική πραγματικότητα. Εμείς που ζούμε στα πανεπιστήμια, που διδάσκουμε, που εξετάζουμε, που μιλάμε με τους φοιτητές μας, που συνεργαζόμαστε, στα σπουδαστήρια, στα εργαστήρια, στις αίθουσες, στις κλινικές ξέρουμε ότι υπάρχουν φοιτητές μας, οι οποίοι πραγματικά είναι λαμπερά μυαλά, είναι άνθρωποι που θέλουν να δουλέψουν και οι οποίοι έχουν αποδώσει. Και, τέλος, αυτή η κοινωνία χρειάζεται πρότυπα. Και τα πρότυπά μας, κυρίες και κύριοι, πρέπει να είναι οτιδήποτε άλλο από τα σκουπίδια που μας παρουσιάζει και προβάλλει η τηλεόραση και όλα αυτά τα μέσα, τα οποία αποπροσανατολίζουν την ελληνική κοινωνία. Εμείς εδώ ως Πανεπιστήμιο, ως πνευματική ηγεσία θέλουμε να προβάλλουμε ως πρότυπα ακριβώς αυτούς οι οποίοι αγωνίζονται έντιμα, καθαρά και με αξία, και φθάνουν σε αυτές τις αποδόσεις, αυτοί είναι τα πραγματικά πρότυπα της ελληνικής κοινωνίας.

Ως γλωσσολόγος και φιλόλογος, θυμάμαι πάντοτε και την ξέρετε όλοι, τη ρήση την ομηρική, το «Αιέν αριστεύειν» του Γλαύκου «και υπείροχον έμμεναι άλλων». Αυτή η έννοια της αριστείας ξεκινάει ήδη από τον Όμηρο και από εκεί είναι και το «υπείροχον έμμεναι», και στην ελληνική γλώσσα αυτή η έννοια της υπεροχής έφτασε να δώσει αυτόν τον χαρακτηρισμό του υπέροχου, που είναι ένα εύσημο, είναι ένας χαρακτηρισμός που πέρασε και έγινε αποδεκτός στην ελληνική κοινωνία, η υπεροχή όχι ως εξουσία αλλά ως διάκριση και μάλιστα πνευματική.

Βραβεύονται οι πτυχιούχοι μας, οι αριστούχοι. Βραβεύονται με την έννοια της επιβράβευσης, αυτό είναι το νόημα αυτής της βράβευσης, ως αναγνώρισης δημόσιας σε αυτή την Αίθουσα των Τελετών. Μας βλέπετε να έχουμε φορέσει την επίσημη στολή των Συγκλητικών γιατί θέλουμε να δώσουμε έναν επίσημο χαρακτήρα σε αυτή τη βράβευση, τη δημόσια αναγνώριση αυτής της προσφοράς και αυτής της διακρίσεως, και θέλουμε να υπάρξει εκ μέρους μας αυτή η ενθάρρυνση η επίσημη γι' αυτό που έχουν κάνει αυτά τα παιδιά και για αυτό που περιμένουμε από αυτά. Γιατί ξέρουμε ότι για να γίνεις αριστούχος χρειάζονται μια σειρά από χαρακτηριστικά, παράγοντες και όρους.

Πρώτα-πρώτα, χρειάζεται αγάπη γι' αυτό που κάνεις και πάθος. Εάν δεν αγαπάς κάτι, δεν μπορείς να διακριθείς σε αυτό. Δεύτερον, χρειάζεται δουλειά και μόχθος. Δεν πετυχαίνεις το άριστα με τα ψέματα. Τρίτον, χρειάζεται φιλοδοξία. Αυτή η θετική φιλοδοξία να διακριθείς, να πας καλά στη δουλειά σου, ν' ανοίξεις ορίζοντες. Επίσης, ικανότητα. Μπορεί να θέλεις να διακριθείς, αλλά θα πρέπει και να μπορείς να διακριθείς. Να έχεις τα εφόδια, την ευφυΐα, για να μπορέσεις να έχεις αποτελεσματικότητα. Και τέλος, και πάνω απ' όλα, δεν μπορείς να φτάσεις εκεί εάν δεν έχεις μια σημαντική αξία, εάν δεν μπορείς να κινηθείς με την αξία σου, γιατί αυτά τα πράγματα δεν χαρίζονται.

Λέω και ξαναλέω από αυτό το βήμα και στους πτυχιούχους μας ότι τίποτε δεν τους έχει χαριστεί. Και στο Πανεπιστήμιο φτάνουν με την αξία τους και τις σπουδές τους διεξάγουν με την αξία τους και οι αριστούχοι που βρίσκονται σ' αυτή την αίθουσα το έχουν επιτύχει με την αξία τους. Το νόημα το δικό μας είναι να επιβραβεύουμε δημόσια αυτή την αξία.

Θεωρούμε, κυρίες και κύριοι, και θα τελειώσω με αυτό, ότι οι άνθρωποι που μπαίνουν μπροστά, που διακρίνονται, που συγκεντρώνουν αυτή την υψηλή επίδοση, αυτό που λέμε αριστούχοι, αυτοί είναι και οι μπροστάρηδες, η ατμομηχανή η οποία θα σύρει μαζί της στο χώρο της επιστήμης, θα σύρει σε πιο γρήγορους ρυθμούς αυτό που γίνεται στα πανεπιστήμια, είτε είναι η έρευνα είτε είναι η καλλιέργεια της επιστήμης γενικότερα. Θεωρούμε ότι πολλοί από εσάς, από τις κυρίες και τους κυρίους συναδέλφους πλέον, θα είναι και οι συνεχιστές της επιστημονικής έρευνας, θα είναι αυτοί οι οποίοι θα πλαισιώσουν τα πανεπιστήμια από τα οποία αποφοίτησαν ή τα άλλα πανεπιστήμια, θα είναι οι διάδοχοι, οι συνεχιστές και συνεργάτες για αυτό που εμείς εδώ προσπαθούμε να κάνουμε.

Θέλω, αγαπητοί φίλοι, αγαπητοί αριστούχοι, να σας συγχαρώ εκ μέρους της Συγκλήτου για αυτό που έχετε πετύχει. Θέλω, επίσης, εκ μέρους της Συγκλήτου να συγχαρώ τους γονείς, τους ανθρώπους οι οποίοι σας παραστάθηκαν και φτάσατε εδώ με αυτή την επίδοση αλλά και με αυτά τα επιτεύγματα. Λέω και ξαναλέω ότι ο Έλληνας γονιός είναι μια ηρωική μορφή, διότι πουθενά στον κόσμο δεν παρατηρείται το φαινόμενο να ξεκινάει ο γονιός να πάει τα παιδιά του στα σχολεία, στα φροντιστήρια, στις ξένες γλώσσες, στις εξετάσεις, να είναι δίπλα του, να τελειώνει και να είναι δίπλα του. Αυτό είναι ένα μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο που έχει σχέση με τη μορφή της ελληνικής οικογένειας και με το πάθος του Έλληνα γονιού, που χαρακτηρίζω ως ηρωική μορφή.

Τέλος, δεν θα παραλείψω να πω ότι όταν φτάνει κανείς σε τέτοιες επιδόσεις κάποια συμβολή έχουμε και εμείς οι δάσκαλοι. Και εμείς έχουμε συμβάλει σε αυτό που εσείς είστε και αισθανόμαστε και εμείς υπερήφανοι, εδώ πια όχι μόνο για τους αριστούχους μας αλλά για όλους τους φοιτητές μας, γιατί θεωρούμε ότι η σχέση δασκάλου και μαθητή είναι μια σχέση ιδιαίτερη, μια κατεξοχήν πνευματική σχέση για την οποία δικαίως νομίζω αισθανόμαστε υπερήφανοι για τους μαθητές μας, για τα παιδιά μας σε τελική ανάλυση.

Συγχαρητήρια σε όλους, είμαστε υπερήφανοι για σας.

APIΣTEYΣANTEΣ ΦOITHTEΣ ΤOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY AΘHNΩN (AK. ETOΣ 2003-2004)

Τμήμα Θεολογίας
Αθανασόπουλος Αργύριος

Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας
Παπαποστόλου Πέτρος
Κιρτζάκης Γεώργιος
Νταβαρίνος Κωνσταντίνος
Αρχόντη Μαγδαληνή
Καραπατής Αντώνιος
Προκοπίου Αμαλία
Χατζηλιά Χρυσούλα
Οικονομίδη Ευαγγελία
Musungay Ntumba Theophane 8,57
Κούτρη Άννη-Μαρία
Σπινθουράκη Άννα

Τμήμα Νομικής
Παπαδόπουλος Γεώργιος

Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Δονάτου Άννα
Καλουπτσίδη Μυρτώ
Τάσκα Μπλέντι
Καλλιγοσφύρης Χαράλαμπος
Αγησιλάου Κίκης

Ιατρική Σχολή
Γεωργίου Παναγιώτα
Κελεσίδης Θεόδωρος
Λύρος Επαμεινώνδας
Μαγγίνα Παρασκευή
Ντρισμπιώτη Βασιλική
Τζίμα Κορίνα
Μουρούζης Κωνσταντίνος
Τρυφωνίδης Χρίστος
Κρεμμύδα Ολυμπία
Παπανδρέου Ηλίας

Τμήμα Νοσηλευτικής
Κοτρωνούλας Γρηγόριος

Τμήμα Φαρμακευτικής
Λεμπέση Βασιλεία

Τμήμα Φιλολογίας
Χατζημιχαήλ Θεοδώρα
Σκουρουμούνη Ασπασία
Μιχαηλά Μυρτώ
Πετρή Βασιλική
Τσαλαγανίδη Αμαλία
Χαζάπη Μαρία
Παντελιού Αικατερίνη
Θεμιστοκλέους Χαράλαμπος

Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Βιλτανιώτη Ειρήνη-Φωτεινή

Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ)
Νικολοπούλου Αθηνά
Γεωργοπούλου Αθανασία
Μαυριδάκη Καλλιόπη

Τμήμα Φ.Π.Ψ. Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Οικονόμου Ελισάβετ
Κονσολάκη Ελένη
Δούμουρα Χρυσούλα

Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Σκρεπετού Χρυσάνθη
Χειμώνα Δωροθέα
Ζαμπέλη Μαρία
Χάτσιου Αικατερίνη
Ανωμερίτου Ιουλιανή
Δεσύλλα Λουϊζα
Δρόσου Βασιλική
Μπαρούνου Μαρία
Μουρίκης Ηλίας
Μιχαλακέλης Ελευθέριος
Μυλωνά Ευαγγελία

Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Βερνίκου Σωτηρία
Πλαστάρα Αθανασία
Παπαμιχαήλ Willingstorfer SABINE

Τμήμα Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Παπανικολάου Αικατερίνη
Μαλαχία Κατερίνα-Ιρένε
Μπάτζιου Μαρία
Δαπουδάνη Αικατερίνη
Γουϊλτς Ευθυμία-Μαρία
Αποστολίδου Δήμητρα
Αμπλιανίτης Απόστολος
Καλαφάτη Μαριάννα

Τμήμα Φυσικής
Νικολόπουλος Κωνσταντίνος Γεώργιος 9,47
Γιαννάκης Ανδρέας

Τμήμα Μαθηματικών
Δημάκος Μιχαήλ

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ματθαίου Χαρίκλεια
Ζαχαράτου Νικολέτα
Παπαναγιώτου Ακριβή- Άννα
Φυσέντζου Γεωργία
Πολυκάρπου Δάφνη
Τσοειδάκη Βασιλική
Κουτσογιάννη Δήμητρα
Κωνσταντίνου Ορθοδοξία
Μενελάου Κυριακή
Παναρέτου Ελένη
Μιχαηλίδης Μανώλης
Φράγκου Κυριακή
Δελή Ελένη
Καρακώστα Βασιλική
Κακαβελάκη Αικατερίνη
Λοϊζίδου Σταυρούλα
Μαρίνη Παναγούλα
Μουρκοβίτη Νικολέτα
Ελευθεριάδη Αργυρώ
Ζάκα Πηνελόπη-Αλεξία
Κοψάκης Νικόλαος
Μπαρλιά Ευσταθία-Ειρήνη
Ποταμού Γεωργία
Σταυρινίδης Σταύρος
Κορατζόπουλος Ιωάννης
Σούλα Ελένη
Τζαναβάρη Βελισσαρία
Αργιάννη Ευδοκία
Καλυβινού Γραμματική
Κοντοβουνίσιου-Σιόντη Παναγιώτα
Πούλλου Γεωργία
Σωκράτους Μαριλένα
Χαραλάμπους Χαράλαμπος
Γεραμάνη Ασημίνα
Μαύρη Βασιλική
Παντελή Κυριακή
Πόραβος Νικόλαος
Διολέτη Τερέζα
Παπαχαντζή Ειρήνη
Ρενιέρη Μαρκεζίνα
Καλυβιανάκη Δήμητρα
Συριοπούλου Λεμωνιά
Δήμου Σοφία
Σαββίδου Χριστίνα
Ιεροδιακόνου Ελένη
Παπασπύρου Αικατερίνη
Λάγιου Μαρία
Ηλιάδη Αναστασία
Παπαγεωργίου Μαρία-Ελένη
Χαλά Ιωάννα
Χριστοφορίδου Μαργαρίτα
Λάσκου Λουκία
Πριμηκυρίου Ευαγγελία
Τράκα Χριστίνα
Σωκράτους Σωκράτης
Αλεξανδροπούλου Φωτεινή
Ρεφενέ Παρασκευή
Καραολής Ανδρέας
Στεφανάκη Φυλακτή
Πετραγεωργάκη Ευανθία
Σιγάλα Θεώνη
Βαφειάδης Δημήτριος
Μπεσίρη Βασιλική
Συνοδινού Άννα
Ζουμά Παρασκευή
Χριστοδούλου Ελπίδα
Πούλη Αναστασία
Ρουσάκη Μαρία
Χουλιάρα Δέσποινα-Χριστίνα
Γεωργακοπούλου Σταματίνα
Προκοπίου Σωτήριος

Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής Προσχολικής Ηλικίας
Σακουλογεώργα Δέσποινα
Χρόνη Σπυριδούλα
Ξυνογαλά Ελένη
Μπολώτα Μαρία
Τραγάκη Ευγενία
Καλιακάτσου Μαρία
Μπαμπίλη Σοφία
Καλαϊτζιδάκη Ελένη

Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε
Καμπύλη Αρετή
Παντελή Αικατερίνη

Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Χατζηεμμανουήλ Μαρία
Βόγλη Ελένη

Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Σαλτερής Βασίλειος
Κατσαρού Σπυριδούλα
Σάββας Γαβριήλ

Tμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης
Φάτσιος Νικόλαος

 


Αρχή της σελίδας